Pasukan Bola Tampar

Pasukan Bola Tampar

Thursday, February 26, 2009

Dah jumpa tapi tak nampak

Kerja aku macam biasa la,mat Despatch.Kisah nie berlaku waktu aku nak gerak pergi Petaling Jaya.Alamat syarikat swasta nie memang agak-agak pelik sikit Three 'o' clock Tango SDN BHD.Pening jugak nak syarikat tango yang satu nie.Pusing punya pusing tak jumpa lagi.Tawaf pun tak jumpa juga .Selepas itu aku pun jumpa la dengan mak cik jual goreng pisang.Aku sebenarnya malu nak tanya tapi sebagai MAT DESPATCH yang berjaya aku pun tanya kat dia...

Aku:Mak Cik boleh saya tanya tak?Alamat nie kat mana?
Mak Cik:Oo...Alamek nie sonang jo...nie hah ket dopan nia hah..apo ekau buto ko..
Aku:Ye ke..alamak dah tiga kali tawaf pun tak jumpa..mak cik sekejab jer dapat jumpa..
(dengan control jamu dan remote control aku pun pergi dari mak cik dengan wajah yang ketat)


Tu jer citer aku...sebagai Mat despatch kena tau semua alamat kat kawasan lembah klang dan k.l nie...

No comments:

Post a Comment